Veelgestelde vragen

Deze website is opgezet om eigenaren en bewoners van informatie te voorzien en meer te betrekken bij ons complex.

De informatie op deze website is uitsluitend bedoeld als algemene informatie. Er kunnen geen rechten aan de informatie op deze website worden ontleend.

Hoewel de VvE zorgvuldigheid in acht neemt bij het samenstellen en onderhouden van deze website en daarbij gebruik maakt van bronnen die betrouwbaar worden geacht, kan de VvE niet instaan voor de juistheid, volledigheid en actualiteit van de geboden informatie. De VvE wijst iedere aansprakelijkheid ten aanzien van juistheid, volledigheid en actualiteit van de geboden informatie en het gebruik van deze website uitdrukkelijk van de hand.

Onderstaand vindt u antwoorden op meest gestelde vragen over de website en ons complex.

Waarom moet ik mij aanmelden voor de website?

Als bewoner kunt u zich registreren en krijgt dan toegang tot de notules, formulieren, splitsingsakte, polissen, etc. Het is niet verplicht om u te registreren, maar zonder inloggegevens heeft u dus geen toegang tot deze informatie. De gegevens zijn afgeschermd daar het bestuur het niet wenselijk acht om deze informatie voor niet-belanghebbenden zichtbaar te maken.

Waar vind ik de notulen van de ALV?

Onder de knop documenten vindt u de notulen van de Algemene Leden Vergadering (ALV). De notulen worden niet meer op papier verstrekt maar aan u door gemaild en geplaatst op deze site. U dient zelf zorg te dragen dat het juiste e-mailadres bij de VvE bekend is.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt

Indien u uw inloggegevens kwijt bent kunt u onderin het pop-up venster van inloggen de links Wachtwoord vergeten? of Gebruikersnaam vergeten? aanklikken. Indien u uw wachtwoord bent vergeten vult u het e-mailadres in waarmee u zich heeft geregistreerd. U ontvangt een email met een verificatiecode en een link waar u uw wachtwoord kunt herstellen.
Als u uw gebruikersnaam bent vergeten ontvangt u een mail met uw gebruikersnaam.
Mocht u ook uw e-mailadres vergeten zijn dient u contact op te nemen met de VvE.

De liften

Er bevinden zich in het gebouw totaal zes liften, elke ingang heeft twee liften.
In de liften vind u informatieschermen waar zo nu en dan belangrijke informatie op getoond wordt. Als er geen info is worden hier foto’s op weer gegeven. Indien de lift stil staat of in storing is kunt u dit melden bij de huismeester of op het servicebureau. Is de huismeester niet aanwezig of is het servicebureau gesloten meld de storing dan op serviceteam@stalkaarsen.nl. Vermeld hierbij altijd de ingang en of het om de rechter of linker lift gaat, gezien van buiten af voor de lift. Zit u zelf vast in de lift, gebruik dan de noodknop en er komt een spreek/luister verbinding tot stand. U kunt de operator waar u mee spreekt zien in het scherm.

Bringme pakketboxen

  Aanmelden en registreren:

Ons complex beschikt over drie Bringme pakketboxen die verdeeld zijn over de drie ingangen. Elke bewoner van de Stalkaarsenflat kan zich registreren als gebruiker. U doet dit doormiddel van de Bringme app te downloaden in de Google Play store of Apple App store. Volg hier volledig de stappen tot dat u niet verder kunt. Hierna vult u het Bringme formulier op deze website in zodat wij Bringme kunnen bevestigen dat u rechtmatige gebruiker bent. U krijgt vervolgens van Bringme een bericht dat bent geregistreerd.

Het gebruik:

De pakketbezorger kijkt alleen naar de eerste paar letters van uw (achter)naam in de Bringme Box. U hoeft geen ‘bringme’ meer voor uw naam te vermelden, wel is het verstandig om uw huisnummer voor uw voor- of achternaam te zetten. Dit om het de pakketbezorger zo makkelijk mogelijk te maken en de kans op een pakket van uw buren in de Bringme box zo klein mogelijk te maken. 
Zodra de bezorger het pakket heeft afgeleverd krijg u een melding in uw app en uw mailbox dat er een pakket voor u in de Bringmebox ligt. Doormiddel van het scannen van de QR code in uw app kunt u het vak openen waar uw zending in zit. U kunt ook de groene Bringme key gebruiken door deze aan te bieden op het rondje onder de scanner op de Bringme kast. U krijgt vijf dagen de tijd om u zending uit de Bringme box te halen. Hierna krijgt de VvE een melding dat u uw zending niet tijdig heeft afgehaald en kunt u zelf het vak niet meer openen. Heeft u geen groene Bringme key, dan kunt u deze zelf opvragen bij Bringme. De Bringme key dient u zelf te registreren op de Bringme kast. U houdt de groene key voor de kast en u doorloopt de stappen op het scherm. Bent u uw groene Bringme key verloren blokkeer deze dan zo snel mogelijk in het aanmeldscherm op de Bringmekast. Het servicebureau VvE Stalkaarsen is boxmayor van de Bringmeboxen, u kunt ons bereiken op  serviceteam@stalkaarsen.nl. Voor aanmelding- of technische vragen kunt u contact opnemen met Bringme helpcenter@bringme.com. 
Het gebruik van de Bringmeboxen is geheel voor eigen risico. De VvE Stalkaarsen is niet aansprakelijk voor vermissing of beschadiging van uw goederen.